—упутники       ‘орум       “ранспондерNews        ѕрограма тв       Soft       Seca/Mediaguard       Ќовини      јрх≥в   


≤Ќ‘ќ–ћј÷≤ѓ

—упутниковий ≥нтернет

¬арто почитати

—упутники 

“ранспондерNews

Seca/Mediaguard

—татт≥ 

јрх≥в

ѕрограма тв

«ал≥зо

ѕлатформи

Ќа головну


Rated by PING   

  Wertep top 100

 

 TopList

 

  Rambler's Top100 Rambler's Top100  

 
   

ƒомашн≥й к≥нотеатр

ƒомашн≥й к≥нотеатр

можна створити в квартир≥

÷им терм≥ном позначаЇтьс¤ наб≥р високо¤к≥сноњ аудио- ≥ в≥деоапаратури, спец≥ально п≥д≥браний ≥ об'Їднаний у Їдиний комплекс, що дозвол¤Ї з максимальним комфортом слухати ауд≥озаписи ≥ створюЇ повномасштабний "ефект присутност≥" при перегл¤д≥ к≥ноф≥льм≥в.“ак вже ≥сторично склалос¤, що в к≥но, а пот≥м ≥ на телебаченн≥ звук був другор¤дний. ¬ епоху н≥мого к≥но героњ заповнювали в≥дсутн≥сть звуку посиленн¤м жестикул¤ц≥њ, утрируванн¤м ус≥х видимих елемент≥в ≥ простотою сюжету. “од≥шн≥й публ≥ц≥ вистачало таперского звукового супроводу з набору нейтральних мелод≥й.јле ≥ п≥сл¤ приходу звуку в к≥нематограф збереглас¤ тенденц≥¤ сприймати к≥но б≥льше на погл¤д, чим на слух. Ќав≥ть у музичних комед≥¤х 30-40-х рок≥в ¤к≥сть звуку несоизмеримо нижче ¤кост≥ зображенн¤. «'¤вл¤Їтьс¤ кол≥р, удосконалюЇтьс¤ пл≥вка, народжуЇтьс¤ телебаченн¤, а звук залишаЇтьс¤ практично тим же. ÷е особливо кривдно дл¤ великоњ частини людей, що психолог≥чно краще сприймають звукову ≥нформац≥ю.

Ќа рубеж≥ 70-80-х у к≥но затвердилас¤ четырехканальна¤ система: л≥вий, центральний ≥ правий фронтальн≥ ≥ тилов≥ канали, що додають звуку 3D-властивост≥. ÷ентральний канал забезпечував звуковий комфорт гл¤дачам, що сид¤ть поза центром гл¤дачевий зали, тобто  не в зон≥ кращого сприйн¤тт¤ стереоэффекта. « цього часу починаЇтьс¤ епоха "долбанного" к≥но - к≥но, озвученого за методикою ≥ стандартами американськоњ компан≥њ Dolby Laborator≥es.
” процес≥ виробництва ф≥льму звукорежиссер продумуЇ звукову панораму кожноњ сцени, розпод≥л¤Ї елементи звуковоњ картини м≥ж каналами. “епер по-р≥зному звучать голосу актор≥в, що оточують шуми ≥ музика, у залежност≥ в≥д того, де в≥дбуваЇтьс¤ д≥¤. « цього моменту видимий ≥ чутний прост≥р утвор¤ть Їдине ц≥ле. —цени в л≥с≥, у церкв≥, у п≥двал≥, у лазн≥ не т≥льки вигл¤дають, але ≥ звучать по-р≥зному, особливий ефект виходить при перем≥щенн≥ геро¤. ћозок, переробл¤ючи поступающую в≥зуальну ≥ звукову ≥нформац≥ю, пор≥внюючи побачене ≥ почуте, в≥рить у реальн≥сть происход¤щего на екран≥. «вуки обвол≥кають людини ≥ ведуть у прост≥р ф≥льму. “акий звук одержав дуже точне визначенн¤ англ≥йським словом surround - тобто  обвол≥каючий, навколишн≥й.
ƒо д≥йсного моменту масовому покупцю пропонуютьс¤ два стандарти звуковоњ ≥нформац≥њ й апаратури дл¤ њњ в≥дтворенн¤. ÷≥ системи називаютьс¤ Dolby Sourround ProLog≥c Dolby D≥g≥tal (AC-3). ќбидв≥ вони припускають використанн¤ п'¤ти джерел звуку: л≥вий фронтальний - центральний - правий фронтальний - правий тиловий - л≥вий тиловий. ” системи Dolby Sourround ProLog≥c два тилових канали - синхронн≥, а у формат≥ Dolby D≥g≥tal - незалежн≥.
ѕовний комплект домашнього в≥деотеатру, що купуЇтьс¤ "з нул¤", з обл≥ком необх≥дноњ аудио- ≥ в≥деотехн≥ки, аксесуар≥в, провод≥в ≥ нав≥ть набору спец≥ал≥зованих мебл≥в, може об≥йтис¤ покупцю в≥д $1000 USD до $50000, причому це не абстрактн≥ величини, а реально продаван≥ прилади.

—овм≥стима апаратура

Ќа ¤к≥сть зображенн¤, природно, впливаЇ ≥ ¤к≥сть в≥деоапаратури, ≥ ¤к≥сть самоњ телетрансл¤ц≥њ. як говоритьс¤, чудес на св≥т≥ не буваЇ: що транслюЇтьс¤, те ≥ дивимос¤. «вичайно, Ї цифров≥ супутников≥ телеканали, ≥, установивши супутникову антену, ви одержите в≥дм≥нне зображенн¤.¬≥деоапаратура, зрозум≥ло, повинна бути самоњ високоњ ¤кост≥, а ф≥льми записан≥ на лазерних  чи дисках DVD-дисках.

¬≥деопроектори

ƒо останнього часу слова "домашн≥й к≥нотеатр" асоц≥ювалис¤ з великими телев≥зорами, оточеними набором сучасноњ в≥део-в≥дтворюючоњ й аудио апаратури. јле в д≥йсн≥й статт≥ мова йтиме про ще б≥льш сучасну область - домашн≥х к≥нотеатрах на основ≥ в≥деопроектор≥в.

ѕро мультимедийных ≥ в≥деопроектори варто розпов≥сти особливо. ѕроектори на основ≥ жидкокристаллических матриць ≥ м≥кродзеркал - одна ≥з самих стр≥мко розвиваютьс¤ областей профес≥йноњ ≥ побутовоњ електрон≥ки. ÷≥ прилади, що вт≥люють у соб≥ сам≥ останн≥ дос¤гненн¤ оптики, м≥кроелектрон≥ки, електротехн≥ки ≥ комп'ютерних технолог≥й, дозвол¤ють на екранах з д≥агоналлю в≥д 1,5 до 20 м одержати зображенн¤, що ран≥ш спостер≥гали т≥льки на екран≥  чи телев≥зора мон≥тор≥ комп'ютера. ¬ даний час на св≥товому ринку представлено б≥льш ста моделей таких проектор≥в, причому номенклатура њх дуже швидко обновл¤Їтьс¤. Ѕагато в≥домих ф≥рм св≥ту, так≥ ¤к Ph≥l≥ps, H≥tach≥, Sharp, Sanyo, Panason≥c ≥ ≥нш≥ займаютьс¤ сьогодн≥ њхньою розробкою ≥ випуском.

Ќе можна н≥ в≥дзначити пом≥тний прогрес ф≥рми Ph≥l≥ps. ѕроектори ф≥рми Ph≥l≥ps завжди в≥др≥зн¤лис¤ чудовою передачею кольору, але кр≥м того вони волод≥ють ≥ ≥ншими достоњнствами. “ак ун≥кальна система L≤MESCO (L≥ne MEmory Scan COnvertor) дозвол¤Ї одержати зображенн¤ без втрат ≥нформац≥њ при п≥дключенн≥ до них будь-¤ких  чи в≥деоджерел комп'ютер≥в з будь-¤ким дозволом. ≤ншою важливою особлив≥стю проектор≥в ц≥Їњ ф≥рми Ї зб≥льшений терм≥н служби лампи, що складаЇ дл¤ ламп потужн≥стю 120 W 4000 годин, а дл¤ 100 ватних ламп - 8000 годин (лампи ≥нших ф≥рм мають терм≥н служби близько 2000 годин). ¬ ус≥х проекторах Ї можлив≥сть зм≥ни ¤скравост≥, контрастност≥, насиченост≥ кольору. ѕроецируемое зображенн¤ може бути ≥нвертоване навколо горизонтальноњ чи вертикальноњ ос≥, що необх≥дно при установц≥ проектора п≥д  чи стелею за просветным екраном.

 

–озгл¤даючи нов≥ модел≥ проектор≥в, що з'¤вилис¤ на ринку в 1999 м, можна в≥дзначити наступн≥ основн≥ тенденц≥њ:

1. «б≥льшилас¤ ¤скрав≥сть апарат≥в. ѕрактично перестали випускатис¤ проектори з ¤скрав≥стю менш 500 ANS≤ лм, що вимагали затемненн¤ при робот≥ нав≥ть у невелик≥ прим≥щенн¤. 

—ьогодн≥ середн¤ ¤скрав≥сть апарат≥в - 700 - 800 ANS≤ лм, при так≥й ¤скравост≥ проблеми з затемненн¤м виникають т≥льки в дуже велик≥ прим≥щенн¤. «'¤вилос¤ багато моделей з ¤скрав≥стю 1000 - 1500 ANS≤ лм ≥ нав≥ть 2100 ANS≤ лм, причому ц≥ни на ц≥ понад ¤скрав≥ апарати знаход¤тьс¤ в межах 8 - 12 тис. долар≥в (пари рок≥в тому так≥ апарати коштували дес¤тки тис¤ч долар≥в). яскрав≥сть апарат≥в буде зростати ≥ дал≥. “ак, компан≥¤ Texas ≤nstruments початку випускати м≥кродзеркальний к≥нопроектор з ¤скрав≥стю 7000 ANS≤ лм.

2. ѕродовжуЇтьс¤ зменшенн¤ габарит≥в ≥ ваги проектор≥в. Ѕагато ф≥рм пропонують понад портативн≥ модел≥ вагою 3,5- 5 кг ≥ ¤скрав≥стю 700 -1200 ANS≤ лм.  омпан≥¤ Prox≥ma оголосила про випуск проектора LS-1 ¤скрав≥стю 800 ANS≤ лм ≥ вагою 2,5 кг! ЌемаЇ сумн≥в≥в, що конкуренти швидко в≥дпов≥д¤ть на цей виклик.

DVD- програвач≥

DVD-технолог≥¤, розроблена за останн≥ роки, дозволила мати нос≥й, що без сумн≥ву стане найближчим часом  основним ¤к дл¤ запису в≥део≥нформац≥њ, так ≥ дл¤ комп'ютерних даних. DVD-диск (D≥g≥tal Versat≥le D≥sc) зовн≥ вигл¤даЇ ¤к звичайний компакт диск, але обс¤г записуваноњ на нього ≥нформац≥њ
дос¤гаЇ 17 √байт. ÷ей г≥гантський обс¤г важливий насамперед  тому, що дозвол¤Ї ≥стотно розширити ¤к≥сн≥ ≥ функц≥ональн≥ можливост≥ диска.

як≥сть зображенн¤, створюваного DVD, дуже близько до р≥вн¤ профес≥йних студ≥йних в≥деозапис≥в.  р≥м того, на диску можуть бути одночасно записан≥ верс≥њ ф≥льму в широкому 16:9   ≥ в звичайному 4:3   формат≥, в≥с≥м р≥зномовних вар≥ант≥в дубл¤жу, титри на тридц¤тьох двох мовах, ≥нформац≥¤ про актор≥в ≥ ≥стор≥ю створенн¤ ф≥льму ≥ т.д.  DVD дозвол¤Ї запрограмувати пропуск окремих "лоск≥тливих" момент≥в ф≥льму в залежност≥ в≥д в≥кових категор≥й юних гл¤дач≥в.  оштовним представл¤Їтьс¤ ≥ те, що при перевиданн≥ к≥ноф≥льм≥в колишнього рок≥в цифровий формат DVD даЇ можлив≥сть в≥деорежисерам робити корекц≥ю недол≥к≥в зображенн¤ старих ф≥льм≥в.

јле саме ц≥каве пол¤гаЇ в т≥м, що дл¤ кинокомпаний в≥дкриваютьс¤ зовс≥м нов≥ творч≥ обр≥њ. “ак, при створенн≥ ф≥льм≥в (≥ Hollywood вже активно приступив до цього) можна зд≥йснювати зйомку сцен з р≥зних крапок. Ќа DVD-диску збер≥гаЇтьс¤ к≥лька операторських верс≥й, а ¬и можете сам≥ вир≥шити - у ¤к≥м м≥сц≥    под≥й, що розвиваютьс¤ на екран≥, хот≥ли б знаходитис¤. ≤нша можлив≥сть - запис на диску в≥дразу дек≥лькох верс≥й ф≥льму з р≥зним розвитком сюжету. якщо ран≥ш, перегл¤даючи в≥деоф≥льм, ¬и задовольн¤лис¤ лише одним вар≥антом ходу под≥й, то тепер зможете перетворити трагед≥ю в "хэппи энд" простим натисканн¤м кнопки. ”т≥м, час покаже, наск≥льки життЇвими ви¤вл¤тьс¤ ц≥ можливост≥.


   


напиши до нас  сп≥впрац¤
© 2001.All rights reserved.Kalan web designe.| nmt@ukrpost.net
Hosted by uCoz